Kontekst czasowy naszego rozwoju to (...) specyficzne - inne w każdej jednostkowej historii życia - połączenie śladów przeszłości, bezpośrednio pamiętanych przekazywanych z pokolenia na pokolenie, szans i okazji, jakie daje teraźniejszość oraz wyzwań przyszłości. Tworzy on horyzontalny wymiar naszego rozwoju.
Prof. dr hab. Anna Izabela Brzezińska, 2006, s. 48
SCENARIUSZE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH
- Brzezińska A. W., Hulewska A., Słomska J. (2006). Edukacja regionalna. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
- Matejczuk, J. (2015), Rozwój dziecka. Wiek przedszkolny, Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
- Każde miejsce opowiada swoją historię czyli rzecz o dziedzictwie wiejskim. (2001). Poznań: Fundacja Fundusz Współpracy Program AGROLINIA 2000.
Edukacja wczesnoszkolna - CO ROBI RZEMIEŚLNIK?, załącznik
- Brzezińska A. W., Hulewska A., Słomska J. (2006). Edukacja regionalna. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
- Kamza, A. (2015), Rozwój dziecka. Wczesny wiek szkolny, Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
- Każde miejsce opowiada swoją historię czyli rzecz o dziedzictwie wiejskim. (2001). Poznań: Fundacja Fundusz Współpracy Program AGROLINIA 2000.
Edukacja gimnazjalna - ETNOMODA
- Brzezińska A. W., Hulewska A., Słomska J. (2006). Edukacja regionalna. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Frąckiewicz, A. (2009), Etnodizajn ma sto lat! Czyli obecność sztuki ludowej w projektowaniu. - Piotrowski, K., Ziółkowska, B., Wojciechowska, J. (2015), Rozwój nastolatka. Wczesna faza dorastania, Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
- Studio AZE DESIGN
- Audycja „Tradycja nie umiera”
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz